Amouage یک خانه عطرسازی عالی است که به دلیل تولید برخی از زیباترین عطرهای جهان مشهور است. در سال ۱۹۸۳ در سلطنت عمان به عنوان “هدیه پادشاهان” تأسیس شد.

برند عمانی «آمواژ» (Amouage) در سال ۲۰۱۱ یک عطر مردانه‌ی جدید را معرفی کرد. این ادو پرفیوم با الهام از حال و هوای داستان تراژدی مادام باترفلای ساخته شده است. عطر موردبحث «Honour» نام دارد. این عطر چوبی و تند بوی گرمی دارد و برای استفاده در فصول تمامی فصول سال به غیر از تابستان پیشنهاد می‌شود. کار طراحی و فرمولاسیون Honour را عطرساز مشهور و برجسته «Nathalie Feisthauer» انجام داده است. ترکیبات کلاسیک Honour این عطر را بسیار خاص و منحصربه‌فرد کرده‌اند.  بطری Honour رنگ صدفی روشنی دارد. این محصول تستر است. روی این بطری نشان تجاری آمواژ با رنگ طلایی و به‌صورت برجسته دیده می‌شود. (جعبه محصول سفید است) درپوش بطری به رنگ طلایی بوده و به‌خوبی روی شیشه‌ی Honour سوار شده است. یک نگین کوچک روی درپوش کار شده که زیبایی آن را دوچندان کرده است.خرید عطر آمواژ Honour با توجه به بوی تند و شرقی، ماندگاری بالا، حجم ۱۰۰ میلی‌لیتری و برند شناخته‌شده‌اش برای شما بسیار خوشحال‌کننده به نظر می‌رسد

 

 
مایکروویو MH8265DIS

معرفی مایکروویو ال جی مدل LG MH8265DIS

مایکروویو ال جی MH8265DIS از سری نئوشف “NeoChef” یکی از باکیفیت ترین و کاربردی ترین محصولات این شرکت معتبر و معروف است. این مدل با طراحی خاص و شیک مناسب برای مصارف خانگی، شرکت ها، اداره ها و حتی کافی شاپ ها می باشد. ۳ روش پخت برای این مدل ۸۲۶۵ اعم از مایکروویو، گریل و پخت ترکیبی در نظر گرفته شده است. همچنین دارای ۳۹ برنامه پخت خودکار شامل: (۵ برنامه کباب کردن، ۲ برنامه گرم نگه داشتن غذا، ۴ برنامه یخ زدایی با فناوری اینورتر هوشمند، ۱۶ برنامه پخت غذاهای مختلف و ۸ برنامه یخ زدایی غذاهای منجمد شده) است.

همچنین این دستگاه از تکنولوژی اینورتر هوشمند بهره می گیرد، بدین معنی که باعث شده پخت سریع تر و یکنواخت تری را با کنترل دقیق و قدرتمند به میزان ۱۲۰۰ وات را فراهم کند، در نتیجه قادر به پخت غذاهای متنوعی خواهید بود که با سایر مایکروویو ها این امکان وجود نخواهد داشت. از دیگر قابلیت ۸۲۶۵ یخ زدایی یکنواخت آن است، که سبب شده با تنظیم دما به اندازه دلخواه گوشت یا هر چیز دیگری را به طور یکنواخت و کامل یخ زدایی کرد. بدون آنکه با اجاق گاز سر و کار داشته باشید، غذای خود را تا حد امکان گریل، ترد و برشته کنید.

همچنین با استفاده از مایکروویو ال جی MH8265DIS غذاهایی مانند سیب زمینی، گوشت و … را تا حد نیاز سرخ کنید، که ۷۲ درصد چربی را کاهش داده در نتیجه غذای سالم تر و لذیذتری را برای شما فراهم می کند. روکش داخل ۸۲۶۵ از فناوری EasyClean با خاصیت آنتی باکتریال تعبیه شده که تمیز کردن مایکرو را آسان تر کرده و این پوشش از چسبیدن ۹۹.۹۹ درصد باکتری های مضر را به داخل محفظه دستگاه جلوگیری می کند. از دیگر نقاط قوت این مدل می توان به چراغ LED داخل دستگاه، سینی شش ضلعی گردان که از ریختن غذا به داخل محفظه جلوگیری می کند، صفحه لمسی و چرخشی، هیتر ذغالی و کوارتز اشاره کرد

 

معرفی مایکروویو ال جی مدل LG MH8265DIS

بروزرسانی …
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.